تنهایی

تنها و بی کس

تنهایی

تنها و بی کس

بیداری

من که یک عمر به دنبال خدا میگشتم ، امشب این گوشه باغ او صدایم میکرد

من چه اندازه دلم بیدار است

 

سلام دوستان عزیز از اینکه به کلبه’ تنهایی من اومدید خوشحالم امیدوارم اینجا دقایقی خوب را داشته باشید

 

هستی چه بود،قصه ی پررنج و ملالی


کابوس پر از وحشتی،آشفته خیالی


ای هستی من و مستی تو،افسانه ای غم آسا


کو فرصتی که تا لذتی بریم،ازشب وصالی

زهستی،نصیبم بود درد بینهایت


چنان می،ندارم سرشکوه و شکایت

چرا این غم اقامت گزین به دریای می فروشان

 گریز از مه ام،چنان ساغری به زان ساغری


به نوشان


ای دل، چه زجانم خواهی؟


ای غم، زچه جانم کاهی؟

ترسم که جهان می سوزد


از دل چوبرآرم آهی.....

به دلم نرود،نه تمنا باشد


چه کنم که جهان همه رویا باشد

بگذر زجهان همچون من


افشان به جهانی دامن

بزمم سیه اما سازم


جمع دگران را روشن

 

از طرف ماه رو

 

 

 

 

 

 

  تغییرات ، قانون طبیعت است، همانگونه که هم اکنون در کتابخانه ها شاهد آن هستیم کتابخانه ها نیز معاف از تغییرات نیستند. این نوشته محاسبه ای است از سرعت گسترش فناوریهای اطلاعات که تقریبا روی تمام فعالیتهای کتابخانه ها موثر هستند . چند دهه قبل ، موقعی که لنکاستر در مورد "جامعه بدون استفاده از کاغذ"[1] صحبت کرد این عقیده مسخره به نظر می رسید. ما یک قدم به طرف جامعه بدون کاغذ می رویم جامعه ای که بیشتر کتابخانه های بزرگ خصوصاً کتابخانه های تخصصی بودجه جداگانه ای جهت گسترش مجموعه الکترونیکی اختصاص می دهند. این مسیر پیموده شده آغاز جایابی یک مجموعه بزرگ با پستهای گسترده ، دارای اهمیت بزرگی برای کتابخانه هااست. در این زمان چنین کتابخانه هایی می توانند نیازهای کاربران را با مجموعه خود برآورده کنند. اما امروزه در یک محیط الکترونیکی جایگاه فیزیکی اطلاعات نسبت به دسترسی به اطلاعات دارای اهمیت کمتر است (1994 , Harloe and Budd)

 



 

 
نظرات 1 + ارسال نظر
مهر دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:34 ق.ظ http://Doayam.blogsky.com

سلام!

بیخودی می‌گفت در پیش خدای

کای خدا آخر دری برمن گشای!

رابعه آنجا مگر بنشسته بود

گفت ای غافل کی این در بسته بود؟

منطق الطیر عطار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد